An afternoon pick-me-up

Thank you so much for all of the kind and lovely comments on my last family post. I appreciate your sweet words and am also thankful to all of you who have shared your advice and experiences with me. I’m grateful to have such an amazing group of ladies (and dudes!) that I can rely on for tips, advice and kindness towards one another.

I take a lot of videos of Liv, and while I try to minimize the amount of photos/videos I post, I had to share this one since her laugh-scream is pretty much the best thing ever.Β 

Β 

xoxo

Post Navigation:

49 Comments

  1. Hillary on June 12, 2012 at 8:02 pm

    Annnnd I’m in love with your husband.
    Seriously though. This is too cute for words.

  2. Barb on June 12, 2012 at 8:04 pm

    I love her!!!

  3. Holly on June 12, 2012 at 8:15 pm

    That is the BEST sound! πŸ™‚ She is beyond cute!!! Love that she was watching her Mama the whole time!!

  4. Amy on June 12, 2012 at 8:33 pm

    She is absolutely adorable! I love the scream laugh that some babies do.

  5. Nina on June 12, 2012 at 8:40 pm

    what a little sweetheart! i love how her arms and legs go crazy like she doesnt know what to do with them!! so cute

  6. Jenny on June 12, 2012 at 8:41 pm

    OMG that is so cute!! She is adorable, and what a sweet little sound!!

  7. Stephanie @ Legally Blinde on June 12, 2012 at 8:51 pm

    Hahaha, aww this is so precious, thank you for sharing! And I love her little romper, too!

  8. Averie @ Averie Cooks on June 12, 2012 at 8:59 pm

    Thanks for making me smile!!! πŸ™‚ Adorable!

  9. Krystina (Krystina Yogini) on June 12, 2012 at 9:03 pm

    That put the biggest smile on my face. She’s so cute! And father/baby moments are so sweet and touching.

  10. Lindsay @ prettylittleparadise on June 12, 2012 at 9:15 pm

    oh my goodness… how adorable!?! such a sweet little squealer πŸ˜‰ does Bella look at her like she’s a squeaky toy?? I can already imagine my dog tilting her head at those sounds someday!!

  11. Emily on June 12, 2012 at 9:36 pm

    Oh my goodness… Livi is amazing!! Your giggle in the background is so cute, too!

  12. Vanessa on June 12, 2012 at 9:58 pm

    Omg, her little chuckle is the cutest thing ever!! I LOVE her big, brown, deep, soulful eyes – such a stunner! πŸ™‚

  13. Lauren on June 12, 2012 at 10:01 pm

    Okay I do not know who I am more in love with, Livi or your husband (don’t tell mine πŸ˜‰ . So adorable!

  14. Pam on June 12, 2012 at 10:19 pm

    Gina, that is seriously so sweet. Love her laughs and smiles.

  15. Rachel on June 12, 2012 at 10:19 pm

    So adorable!!!!

  16. samantha @ peach in the city on June 12, 2012 at 11:52 pm

    dying.

  17. Pure2raw twins on June 12, 2012 at 11:53 pm

    too cute!!!!

  18. Maria on June 13, 2012 at 12:44 am

    Going to blame my sudden dose of baby fever on you, your husband, and Miss Livi πŸ™‚

  19. Laura on June 13, 2012 at 1:23 am

    So cute πŸ™‚ I’m going to have to stop reading family posts before I want to have one of those of my own!

  20. Brett Marie on June 13, 2012 at 2:57 am

    Sweetest.sound.everrrrr. Are you trying to start an epidemic of baby fever? haha. Also loved how she didn’t wanna take her eyes off of mama….too cute πŸ™‚

    • Sally on June 14, 2012 at 3:07 pm

      haha I know! Baby Fever is very contagious!

  21. Kristy @ Southern In-Law on June 13, 2012 at 3:20 am

    Oh Gina, she is so cute! I bet she’s a tonne of fun, you’re lucky Mama!

  22. Geetha on June 13, 2012 at 3:33 am

    Too cute!!…loved how she maintained eye contact with u the entire time. πŸ™‚
    How do u get those numbers on the onesies printed?

  23. kari on June 13, 2012 at 7:26 am

    Such a beautiful moment, its priceless.

  24. Julie @ Peanut Butter Fingers on June 13, 2012 at 7:41 am

    gina, she is such a little sweetheart!

  25. Danielle@cleanfoodcreativefitness on June 13, 2012 at 8:27 am

    Best thing ever! So cute! Thanks for sharing, brightened up my day πŸ™‚

  26. Kristen on June 13, 2012 at 9:15 am

    Are you kidding me with that! I could watch that all day. LOVE IT!!

  27. Laura on June 13, 2012 at 9:22 am

    such gorgeous big brown eyes! So sweet! Thanks for sharing!

  28. Rebecca on June 13, 2012 at 10:44 am

    hahaha, looks like L is also a fan of ‘eatin baby time’. Too cute!

  29. Leslie Wingate on June 13, 2012 at 11:11 am

    I love the “this is funny, right, mommy?” look she has on her face. lol

  30. Daisy on June 13, 2012 at 11:19 am

    Aww I love this part of your blog! This is sooo cute. X

  31. Amanda Lee on June 13, 2012 at 11:52 am

    Seriously, I melt.

  32. Emilie @ Emilie's Enjoyables on June 13, 2012 at 12:20 pm

    omg this is so adorable. seriously.

  33. Emily @ Glitz Glam Granola on June 13, 2012 at 12:40 pm

    Omigosh she is seriously so adorable!! I love how she is looking up at you with those big brown eyes the whole time too!

  34. Erin @ Girl Gone Veggie on June 13, 2012 at 1:41 pm

    Omg that video makes my heart smile. She is so stinken adorable, and Tom is so good to her! You are one lucky lady!

  35. Marissa on June 13, 2012 at 1:42 pm

    Aww, cute. Have you ever seen the move “The Land Before Time”? She sounds just like the baby dinosaurs in it!

  36. Kat on June 13, 2012 at 1:57 pm

    LOVe the squeals!

  37. Lizzie on June 13, 2012 at 2:09 pm

    Omg I’m dying! I used to think she was all you, but now I can see some Pilot in there too πŸ™‚

  38. Julie on June 13, 2012 at 3:06 pm

    So adorable!

  39. amy on June 13, 2012 at 5:13 pm

    So cute!!!!

  40. A-McC on June 13, 2012 at 5:43 pm

    That really was the best pick-me-up. Baby laughs are probably within the top five of my favorite things in the world and after a fairly crummy day at work that was just what I needed. Also, your family is adorable. I can’t wait until my husband is out of school and we can start our own.

  41. Elizabeth @ reads recipes runs on June 13, 2012 at 7:16 pm

    Those eyes!!! That’s seriously the adorableness I needed this afternoon πŸ™‚

  42. Irene on June 13, 2012 at 7:34 pm

    Yup, that was pretty much the cutest thing ever! Thanks for sharing!

  43. Emily on June 13, 2012 at 9:53 pm

    Sooo cute!

  44. Lisa on June 14, 2012 at 10:23 am

    I caught myself laughing too! Dont stop the Livi videos & pics.She is precious!!

  45. Lori Z. on June 14, 2012 at 11:22 am

    Thank you for sharing!! So adorable. Seems like yesterday that my girls were that small, but my oldest just turned 16 and is now driving by herself! Enjoy every minute – it flies by!!

  46. Sally on June 14, 2012 at 3:06 pm

    She looks just like you!! What a beautiful family you have πŸ™‚

  47. Debbie on June 14, 2012 at 3:34 pm

    Babies giggles have always been my favorite sound…cheers you up instantly! Adorable!

  48. Dana on June 15, 2012 at 7:49 pm

    That video is seriously the cutest thing I have ever seen! I love how she’s looking right into the camera you…hi mom πŸ™‚

Leave a Comment





Pin It on Pinterest